Sep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


---
 
PortalPortal  InloggenInloggen  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  

 

 Paard van de maand

Ga naar beneden 
+3
Naomi
Nalin
Jamie
7 plaatsers
AuteurBericht
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Paard van de maand   Paard van de maand Emptyzo aug 08, 2010 12:40 am

Zouden jullie het een idee vinden om elke maand een paard van een speler in de spotlight te zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Emptyma aug 09, 2010 9:12 pm

Hoe had je dit in gedachten? Dat je het paard dan in een apart topic zet met zijn beschrijving erbij ofzo? Ik denk dat je dan net zo goed op iemands paardenlijst kan kijken? Tenzij je speciale facts ofzo dan in gedachten had.. dingen die je niet bij je normale beschrijving zet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Naomi

Naomi


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Delft, Zuid-Holland.

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Emptydi aug 17, 2010 9:51 pm

Het lijkt mij wel leuk, ik denk dat Jamie bedoelt dat ze gewoon een paard van één van de actiefste spelers neemt, een paard dat die maand veel gepost heeft, bijzondere kenmerken heeft, ofzoiets. Of heb ik het helemaal mis? Laughing Dat de maand bovenaan het topic staat vermeld en dan het paard met de speler erbij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Emptydo aug 19, 2010 10:25 pm

Ja dat is precies wat ik bedoel Very Happy Gewoon een kleine spotlight, om het wat leuker te maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
Alise

Alise


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Emptydo aug 19, 2010 10:28 pm

Ik ben er wel voor in Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Josje

Josje


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 19-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Delft^^

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Emptydo aug 19, 2010 11:06 pm

Ja ik ook =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Emptyza aug 21, 2010 9:09 am

Ik vind het prima, zeker nu je het zo hebt verdeeld bij de gebieden. Is het dan ook zo dat er per gebied een ander paard van de maand kan zijnn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Emptyza aug 21, 2010 12:21 pm

Dat zou wel kunnen, maar dat weet ik nog niet zeker, want misschien zijn daar niet genoeg paarden voor
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
Renée

Renée


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 29

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Emptyza sep 04, 2010 1:34 pm

Ik zou in het algemeen gewoon een paard van de maand doen, want ik denk dat het per gebied inderdaad een beetje te veel van het goede is anders. Verder ben ik er ook voor in Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa

Tessa


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Baarn

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Emptydi sep 07, 2010 7:14 pm

Ik vind het een heel leuk idee, Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Emptywo sep 15, 2010 5:25 pm

Mooi dat jullie het een goed plan vinden Smile Moet alleen nog ff bedenken hoe k het precies ga doen Razz Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
Gesponsorde inhoud





Paard van de maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paard van de maand   Paard van de maand Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paard van de maand
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lijstje nieuw paard

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sep :: Algemeen :: Overleg-
Ga naar: