Onderwerp: Re: Paard van de maand ma aug 09, 2010 9:12 pm
Hoe had je dit in gedachten? Dat je het paard dan in een apart topic zet met zijn beschrijving erbij ofzo? Ik denk dat je dan net zo goed op iemands paardenlijst kan kijken? Tenzij je speciale facts ofzo dan in gedachten had.. dingen die je niet bij je normale beschrijving zet?
Onderwerp: Re: Paard van de maand di aug 17, 2010 9:51 pm
Het lijkt mij wel leuk, ik denk dat Jamie bedoelt dat ze gewoon een paard van één van de actiefste spelers neemt, een paard dat die maand veel gepost heeft, bijzondere kenmerken heeft, ofzoiets. Of heb ik het helemaal mis? Dat de maand bovenaan het topic staat vermeld en dan het paard met de speler erbij?
Jamie Admin
Aantal berichten : 139 Registratiedatum : 05-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Den Haag
Onderwerp: Re: Paard van de maand do aug 19, 2010 10:25 pm
Ja dat is precies wat ik bedoel Gewoon een kleine spotlight, om het wat leuker te maken!
Alise
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Paard van de maand do aug 19, 2010 10:28 pm
Onderwerp: Re: Paard van de maand za aug 21, 2010 9:09 am
Ik vind het prima, zeker nu je het zo hebt verdeeld bij de gebieden. Is het dan ook zo dat er per gebied een ander paard van de maand kan zijnn?
Jamie Admin
Aantal berichten : 139 Registratiedatum : 05-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Den Haag
Onderwerp: Re: Paard van de maand za aug 21, 2010 12:21 pm
Dat zou wel kunnen, maar dat weet ik nog niet zeker, want misschien zijn daar niet genoeg paarden voor
Renée
Aantal berichten : 70 Registratiedatum : 17-08-10 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Paard van de maand za sep 04, 2010 1:34 pm
Ik zou in het algemeen gewoon een paard van de maand doen, want ik denk dat het per gebied inderdaad een beetje te veel van het goede is anders. Verder ben ik er ook voor in