Sep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


---
 
PortalPortal  InloggenInloggen  IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  

 

 Highlands

Ga naar beneden 
+5
ZONNEBRIL_
Kim
Tessa
Nalin
Jamie
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyzo aug 08, 2010 11:20 pm

Lyebethin
Ze bekeek hem even goed, hij was wel alert. 'Sorry voor mijn onbeleefdheid, ik ben Lyebethin'. Eigenlijk wist ze niet eens of hij überhaupt haar naam wel wou weten, maar voor de zekerheid noemde ze het toch maar even. Ze vond de hengst wel interessant, hij zag eruit als een hengst die niet veel over zich vrij gaf. Maar misschien had ze het helemaal verkeerd. Haar staart zwiepte rustgevend heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
Kim

Kim


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Den Haag

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyzo aug 08, 2010 11:21 pm

Rivera

'Hetzelfde' zei ze met een mager glimlachje. 'Ken jij hier nog meer paarden?' wachtend op antwoord plukte ze wat aan het gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyzo aug 08, 2010 11:31 pm

Caedes
Ze schudde haar lichtgrijze hoofd. 'Nee jammer genoeg niet, jij bent de eerste'. Ze keek vluchtig om zich heen, of er ergens nog een teken van leven was. Het was donker, dus ze kon niet veel zien. Ondertussen zochten haar ogen naar een veilige plek om de nacht door te brengen. Ze had graag een goede nachtrust, aangezien ze de volgende dag misschien op "avontuur" wou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
ZONNEBRIL_




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 09-08-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : België

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 3:57 pm

Rose

Als een schim loop ik door het bos,ik kijk af en toe om me heen en loop rustig verder, het bladerdek onder mijn hoeven dempt het geluid.Ik kom terecht op een grote open vlakte.
Ik bries en loop een stukje verder. Ik laat mijn hoofd zakken waardoor mijn manen een stukje naar voor schuiven. Ik begin gulzig aan het sappige gras te knabbelen.
Mijn oortjes blijven wel nog steeds alert ronddraaien. Ik zzwiep enkele vliegen weg met mijn staart en sluit mijn ogen terwijl ik rustig verder eet. Ik had al een tijdje rondgezwerft en was blij dat ik eindelijk gras vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bregor




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 09-08-10

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 4:21 pm

Africa

gestaag blijft hij door stappen door het lange gras. Kleine dieren gaan hem acuut uit de weg, niet om zijn karakter, eerder om zijn grote en het feit dat waar hij gelopen heeft, het gras geheel geplet is onder zijn enorme hoeven en gewicht. Bij het meer aangekomen komt hij eindelijk tot halt. Voor hij zijn hoofd laat zakken om eindelijk te drinken kijkt hij alert rond op verdachte bewegingen. Als hij deze niet ziet, om een paar andere paarden na gaat hij half in het water staan en begint gulzig te drinken
Terug naar boven Ga naar beneden
ZONNEBRIL_




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 09-08-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : België

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 4:30 pm

Rose

Als ik mijn buikje heb vol gegeten zet ik mijn tocht verder,ik moest water vinden. Ik steek mijn neus in de lucht en probeer te horen of er ergens stromend water was. I
k loop dan gewoon door en na een hele poos kom ik terug in het bos. Ik zie enkele paarden en niet veel later zie ik ook een meertje. Ik kijk wantrouwig naar een hengst die erin staat en draaf een eindje van hem vandaan
om daar dan te beginnen drinken. Ik neem grote slokken,het water doet goed aan mijn droge keel. Ik sluit even kort mijn ogen en zodra ik ze weer open doe kijk ik even opnieuw kort naar de hengst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bregor




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 09-08-10

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 4:41 pm

Africa

hij opent zijn ogen tijdens het drinken omdat een stel ogen in zijn zij prikken.wantrouwig vangt hij kort de blik van de merrie een eindje verderop op, niet van plan zijn heerlijke middag door iets te laten verpesten.
Enkele wolken passeren om de zoveel tijd de zon, waardoor de hitte soms even afneemt, het ijswater voelt heerlijk aan je benen en het gras lijkt groener dan normaal. Wat wil iemand nog meer? Zoals zijn normale manier van doen, zakt hij door zijn knieën in het ondiepe water en begint hardgrondig heen en weer te rollen waardoor ook soms zijn hoofd even onder water verdwijnt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 4:45 pm

Jamie schreef:
Lyebethin
Ze bekeek hem even goed, hij was wel alert. 'Sorry voor mijn onbeleefdheid, ik ben Lyebethin'. Eigenlijk wist ze niet eens of hij überhaupt haar naam wel wou weten, maar voor de zekerheid noemde ze het toch maar even. Ze vond de hengst wel interessant, hij zag eruit als een hengst die niet veel over zich vrij gaf. Maar misschien had ze het helemaal verkeerd. Haar staart zwiepte rustgevend heen en weer.

Reacher
Hij wierp een blik op haar en liet deze toen langzaam over haar kleine lichaam glijden. Ze was overduidelijk een stuk jonger dan hem en dat kwam niet alleen door haar jeugdige uiterlijk. Het was haar naïeve manier van doen die hem die indruk vooral gaf. 'Verwacht je nu een warm welkom?' Zijn toon was niet onaardig, maar misschien wel een tikje spottend en sarcastisch te noemen. Zijn ogen bleven daarbij vriendelijk staan, als ze de moeite nam om ernaar te kijken. Opnieuw bedacht hij zich dat het leven zonder gezelschap een stuk simpeler was, puur om het feit dat je dan niet op je manier hoefde te letten. Hij schudde zijn hoofd en hals voor een moment waarbij zijn lange manen tegen zijn hals klapperde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 9:54 pm

Lyebethin
Ze deed een paar stappen achter uit. Hij was totaal niet aardig, voor zover ze wist. 'Ik ga maar weer eens'. Ze knikte kort en draaide zich langzaam om om vervolgens bij hem weg te stappen. Haar hoofd hing wat laag. Ze was teleurgesteld, ze had toch wel gehoopt dat hij met haar zou willen praten, haar wat aandacht zou willen schenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 10:07 pm

Reacher
'Je hoeft niet perse weg te gaan.. Ik maakte maar een grapje..' Hij wist dat hij bot was, maar hij wou haar niet gelijk wegjagen. Hij zuchtte en deed weer een stap naar voren. Misschien moest hij wat aan zijn vaardigheden gaan doen. 'Ik ben gewoon een oude, chagrijnige zeur. Laat mijn woorden je geen angst aanjagen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 10:13 pm

Lyebethin
Toen ze zijn stem weer hoorde, draaide ze zich direct weer om. Een klein glimlachje verscheen op haar gezicht. Misschien was hij zo slecht nog niet. 'Maar ik wil je verder niet lastig vallen'. Als hij geen zin in haar had, dan mocht hij dat heus wel zeggen. Ze wilde niemand lastig vallen, dat was echt niet haar bedoeling. Nog een keer bekeek ze hem. Aan de ene kant leek hij vriendelijk, maar aan de andere kant had hij iets..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 10:17 pm

Reacher
Hij bewoog achteloos zijn hoofd terwijl hij weer een stap naar achteren deed. De boom was betrouwbaar en het scheelde hem heel wat kracht of hij zichzelf omhoog moest houden of tegen die boom aan kon leunen. 'Zolang je maar niet verwacht dat ik mijn levensverhaal vertel.' Hij haatte al die vragen daarover, de starende blikken die ze op hem wierpen. 'Maar blijf maar als jij zin hebt. Mij val je niet lastig.' Hij zwiepte met zijn staart en liet zijn hoofd iets hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 10:27 pm

Lyebethin
Hij zag er oud uit vond ze. Stukken ouder als zijzelf. Zachtjes schudde ze haar hoofd. Zijn levensverhaal hoefte ze niet te weten, als hij dat wilde vertellen, dan zou ze aandachtig luisteren. Maar ze zou er niet om vragen. Dat is onbeschoft. Eigenlijk vroeg ze zich af of hij gezelschap zelf niet fijn vond. Het leek haar toch wel leuk om een keer met iemand te praten. Ze bleef naar hem kijken, in de hoop dat hij wat geintresseerder deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 10:31 pm

Reacher
Waarschijnlijk zou hij nu dingen aan haar moeten vragen, puur uit beleefdheid, maar hij wist niet echt wát hij dan moest vragen. Hij hield zijn hoofd iets scheef waardoor er iets in zijn nek knakte. Het deed pijn, maar het voelde tegelijkertijd ook al een bevrijding, of hij voor een moment wat beter adem kon halen. 'Hoe ben je hier beland Lyebethin?' Het was de eerste vraag die in hem opkwam en nu deed hij alvast zijn best om een volgende te bedenken. Hij wou het haar niet te moeilijk maken..

(ik ga slapen, moet morgen weer braafjes werken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 7:00 pm

Lyebethin
Ze keek hem aan uit beleefdheid. Even keek ze rond. 'Ik was opzoek naar avontuur'. Ze grinnikte. 'Hoe ben jij hier beland?' Het was puur uit nieuwsgierigheid dat ze dit vroeg. Maar als hij het niet wilde vertellen, was dat geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 7:13 pm

Reacher
Een vriendelijke glimlach kroop om zijn lippen en zorgde ervoor dat zijn mondhoeken iets werden opgetild. Achja, iedereen was ooit op zoek naar avontuur. Toen ze hem vroeg hoe hij hier was gekomen verdween de glimlach en bewogen zijn oren zich vluchtig heen en weer. Hij dacht dat hij had gezegd dat hij haar geen dingen over zichzelf zou vertellen.. 'Lopend,' antwoordde hij daarom droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie
Admin
Jamie


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Den Haag

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 8:39 pm

Lyebethin
Haar ogen glommen vrolijk. Ze vond het toch wel fijn om een glimlachje op zijn gezicht te zien. Hij was vast niet zo zuur als ze eerst gedacht had. Ze grinnikte om zijn antwoord, maar had ook gelijk door dat hij er niet over wou praten. Snel ging ze op een ander onderwerp over, ze wilde hem nogsteeds niet tot last zijn. 'Ken je ook andere paarden hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://versus.canadian-forum.com
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 8:48 pm

Reacher
Hij wierp een blik op haar terwijl hij nonchalant met zijn staart zwiepte. 'Ik ben een van de weinige gekken die hier is blijven hangen. Er zijn er niet zoveel meer.' Hij keek rond over de kudde die er maar stilletjes en half verlaten bij lag. 'Maar volgens sommige komen er weer een stel nieuwelingen aan.' In zijn ogen was zij een van die nieuwelingen, maar hij vroeg zich af hoeveel er nog zouden volgen. Het was maar beter dat hij het niet zo op gezelschap had, want in deze omgeving had je die toch zelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptydi aug 17, 2010 4:51 pm

Vaughan
Afwachtend keek ze om zich heen, bang dat ze de verkeerde kudde in was gestapt. Het was hier veel rustiger dan ze had verwacht en er deden zoveel geruchten de ronde. Ze schudde haar hoofd waarbij ze haar hals krulde en weer strekte. Haar korte manen -die ze op lengte hield door ze zo af en toe af te schuren- zwiepte daarbij in het rond. Ze was niet de allerjongste meer, maar ze voelde zich prima. Ze was toe aan iets nieuws, aan iets anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alise

Alise


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 28

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptydi aug 17, 2010 4:57 pm

Nyala.

Een witte gedaante zuchtte van opluchting toen ze de groene vlakte tegemoet liep. Haar hoofd in de lucht geheven, en een brede glimlach op haar gezicht. Zo vredig als alles er bij lag, het liet haar meteen thuis voelen. Ze was uitgeput, maar bij het zien van haar doel voelde ze meteen de energie terug komen. Nyala draafde aan, haar witte manen sierlijk meedansend op haar ritme. Ze hinnikte, helder en luid terwijl ze bij de grens ging staan. Haar zwarte ogen opgewekt, ze wilde nooit meer terug naar het dode gebied..
Terug naar boven Ga naar beneden
Renée

Renée


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 29

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Damiro   Highlands - Pagina 2 Emptydi aug 17, 2010 5:15 pm

Damiro

Zijn donkerbruine ogen gleden waakzaam rond het gebied. Zijn neusgaten sperden open toen een nieuwe geur zijn neus binnen drong, waarna zijn blik automatisch naar de nieuweling toe trok. Hij bestudeerde het paard even, concludeerde dat ze een merrie was en dat ze volslagen onbekend was hier. Het belangrijkste was dat hij concludeerde dat ze niet van de slechte kudde kwam. Het duurde niet lang of hij stond een meter voor haar, zijn gitzwarte hoofd opgeheven en zijn vier enorme hoeven behoedzaam naast elkaar. De blik in zijn ogen stond waakzaam, maar vriendelijk. 'Kan ik je helpen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptydi aug 17, 2010 5:28 pm

Vaughan
Wow, waar kwam die hengst vandaan? Ze had hem niet gezien, niet doorgehad ook en nu stond hij plots voor haar neus. Ze brieste een moment en deed een stap of twee naar achter. Ze had het niet zo op paarden die ze niet kende en hoewel ze besefte dat dat er nu eenmaal bij hoorde als ze verhuisde, maakte dat het nog niet makkelijker. Ze draaide haar hoofd even en waagde toen een poging om te glimlachen. Haar oren draaide daarbij van achter iets naar voren. 'Wie ben jij?' vroeg ze nieuwsgierig en iets op haar hoede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renée

Renée


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 29

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptydi aug 17, 2010 5:40 pm

Damiro

Een korte glimlach streek over zijn serieuze gelaatsuitdrukking. 'Vergeef me. Ik ben Damiro, alfahengst van de witte kudde.' Hij sprak rustig en duidelijk, terwijl hij zijn donkerbruine ogen op de merrie gericht bleef houden. Hij boog zijn zwarte hoofd, waardoor zijn gespierde nek opkrulde en ook zijn beenspieren aanspanden. Hij was een grote en kracht uitstralende hengst en door zijn compleet zwarte vacht en zijn gracieuze bouw was hij ook een mooie hengst om te zien, hoewel hij daar zelf geen woorden aan vuil maakte. Een aantal merries hadden het tegen hem gezegd, maar veel interesseerde het hem niet. Of hij nu kaal, klein en dik was, zijn enige taak was de kudde beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nalin

Nalin


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-08-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : /

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptydi aug 17, 2010 5:55 pm

Vaughan
Ze knikte lichtjes en glimlachte toen vluchtig. Ze was in ieder geval in de kudde beland die ze voor ogen had gehad, dat was iets waar ze al blij om kon zijn. Ze zwiepte even met haar staart, draaide met haar oren en boog haar hals toen ook, liet op deze manier haar respect voor de hengst doorschemeren. 'Ik ben Vaughan.' Tja, verder was er niet veel over haar te vertellen. Ze nam de hengst op, zijn sterkte bouw, zijn lange sokken en voelde zichzelf klein in vergelijking met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renée

Renée


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 29

Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Emptydi aug 17, 2010 5:58 pm

Damiro

'Vaughan,' herhaalde hij kalm en bedenkelijk. Hij vond namen altijd interessant, omdat er in sommige gevallen een heel verhaal achter zat. Zijn naam was gewoon verzonnen, een jongensnaam die zijn eigenaren hadden verzonnen. 'Kom je hier om je in de kudde te voegen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Highlands - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highlands   Highlands - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Highlands
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sep :: Prullenbak-
Ga naar: